Ha én lennék a Moszkva tér
… most szívhatnám a fogamat, szaladgálnék hivataltól-hivatalig, napestig költeném a pénzem mindenféle, név- és adatváltozással kapcsolatos bürokráciára.
Szerencsére, nem én vagyok! Még sincs nyugtom!
Levelet kaptam –tartok tőle, sokadmagammal- Kamaránktól, melyben közölték, megváltoztatták a szakértői (tervezői, stb.) jogosultságom Nyilvántartási számát. Semmi érdemi nem változott, csak az a fránya kód!
A Kamara tagjait név, végzettség, születési adatok, anyja neve alapján tartja nyilván, alakulásakor kaptunk még egy sorszámot is, majd megjelentek a jogosultság jelzésére alkalmazott kódok –gondolom, ezekkel az adatokkal minden nyilvántartási követelmény kielégíttetett.
A sorszám kifejezetten tetszett, kiolvasható volt belőle, hogy induláskor az első háromszáz között voltam. A kódok már kevésbé, némelyikük logikátlan volt, nem egységes rendszerben születtek, módosították is őket többször, kavarodást okoztak.
Remélem, minden szükséges és elégséges feltétel együtt volt a változtatáshoz, és most elégedett a Kamara, mert tagjainak csak gondot, kiadást okozott: az én időm, energiám, pénzem bánja, hogy most új nyomtatványokat, névjegyet, bélyegzőt, réztáblát a kapu alá, stb. készíttethetek, a különféle névjegyzékekben átjavíttathatom adataimat.
 
Moszkva tér, szevasz, haver!

A bejegyzés trackback címe:

https://enta.blog.hu/api/trackback/id/tr442894819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása