... és befejeződik

2011.02.24. 21:11

Ez már csak két részlet Mária utolsó leveleiből:

"Amennyiben szerdán nem harapják át a torkom, megírom a szavazás eredményét.
Nagyon köszönöm a türelmét. Az Önnel való "beszélgetés" sokat segít nekem."

"A közgyűlésen szóban, röviden elmondtam amit a feljegyzésben írtam, majd tettem egy olyan javaslatot, hogy egy év múlva /2012. február/ az évzáró közgyűlésen ismét tűzzük a témát napirendre.
A közgyűlésen jelenlévők - velem együtt hét tulajdonos - egyhangúlag elfogadta, egyetértettek az általam leírtakkal, elmondottakkal. Bízom benne, hogy jó döntést hoztunk."

 

Mária sikere jót tett a lelkemnek!

Az előzménye pedig, hogy a levelezésünkben tárgyalt tanúsítási kérdésben tanácsot adtam, amit Mária precízen összefoglalva, feljegyzás formájában előre átadott a tulajdonostársaknak.

Elhiszi végre a kedves olvasó, hogy egy tanúsító nem arra hajt, hogy minden körülmányek között a saját zsebét tömje, megbízóját pedig a minél költségesebb beavatkozásokba hajszolja?!

A bejegyzés trackback címe:

https://enta.blog.hu/api/trackback/id/tr452688495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása