Sanda és ízléstelen
Tegnap egy bulvárlapban felháborító reklámot olvastam. Kőzetgyapot szigeteléseket gyártó cég azzal reklámozta épületek homlokzati szigetelésére fejlesztett termékét, hogy az nem ég! Az állítás így magában igaz is lenne, csakhogy ezzel a szöveggel a miskolci paneltűz épületének - más gyártótól származó- szigetelőanyagára utal, sanda hátsó szándékkal.
Recesszió idején élesedik a konkurenciaharc, célratörőbbek a reklámok is, rendben! Azért határok még ilyenkor is kell, hogy legyenek! Ízléstelen olyan eseményre utalni egy árureklámban, amelyben három ártatlan áldozat szenvedett tűzhalált, illetve füstmérgezés általi halált! Ma már köztudott az is, hogy az ott alkalmazott homlokzati szigetelőanyagnak nem volt szerepe a tűz terjedésében, súlyosságában, ezért az arra való célozgatás is hamis, félrevezető!
Magával a hirdetett szigetelőanyaggal semmi gondom, alkalmazási körében kiváló – de nem kiválthatatlan! Elítélem a gyártót, aki így hirdet, a reklám szerkesztőjét és közreadóját. Alkalmazási tanácsaimban kerülni fogom ezt az anyagot.
A bejegyzés trackback címe:
https://enta.blog.hu/api/trackback/id/tr871442587
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.